"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Siódma stacja Tomasz Bartosiewicz

Bardzo mocne 8/9. 
Bardzo dobre, rasowe opowiadania czystej grozy, które są tłem dla jeszcze bardziej przerażającej historii...
Już poprzednia powieść autora, Lichwiarz, bardzo przypadłam mi do gustu i choć była objętościowo monumentalna, to połknęłam ją z przyjemnością.
Te opowiadania /a ja nie lubię opowiadań/ równie gładko przeszły mi przez gardło. 
A najlepsze jest w nich to, że serwują nam wisienkę na torcie. Zaczynamy na rozgrzewkę od opowiadania dobrego, ale nie najlepszego w tym zbiorze, a kończymy na...

POLECAM! Szkoda, że ten autor nie jest znany aż tak bardzo, jak inni pisarze z tej dziedziny, bo swoją twórczością przewyższa kilku "docenianych i lubianych" z tej branży, moim skromnym zdaniem;)

Jeśli ktoś ma ochotę na czysty mrok, powinien przeczytać ten zbiór od ręki!



Spis opowiadań /pomijając wątek główny/:

1. Sprzątacz

/z pewną dawką specyficznego humoru, dla miłośników stylu Harego Dresdena, dobre, ale nie najlepsze/

2. Lepszy człowiek 

/chyba moje ulubione, jeśli chodzi o przesłanie/

3. Czarny Jaś 

/krótki odlocik, w stylu Channel Zero/

4. Teraz przyjdą po ciebie 

/przerażająco i obrzydliwie ludzkie.../

5. Bed & Breakfast 

/dla smakoszy/

6. Zniknięcie Telly Edwards 

/moje ulubione, dla miłośników małych creepy miasteczek i tajemnic rodem z Castle Rock/


MOJA OCENA: 8/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!



***

Siódma stacja to zbiór sześciu historii grozy splecionych w niespotykany sposób. Poznaj dziecięce koszmary, które stają się przerażającą rzeczywistością. Dowiedz się dlaczego po niektórych zmarłych zostaje coś więcej niż tylko ciało i wspomnienia. A kiedy już zechcesz odpocząć od abominacji i grozy, rozpłyń się w wykwintnym smaku dań serwowanych przez hotel stojący pośrodku pustkowia.


Chociaż na razie są tylko oni.

Grupa przerażonych, wycieńczonych osób, czekających na dworcu kolejowym na pociąg, który ma ich zawieźć w bezpieczne miejsce. Wśród nich nieznajomy. Uciekinier, tak jak pozostali. W dłoniach ściska pożółkłą książkę wyrwaną ze zgrabiałych palców jakiegoś nieszczęśnika.

Zaczyna czytać, by zająć czymś umysł. Przecież co złego może się stać?

Nie wie jeszcze, że pisarz... To najokrutniejsze bóstwo swoich światów...






Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger