"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Wilcza pieśń TJ Klune

"– Ludzie nie zagrzewają miejsca w Green Creek – powiedziała mi, kiedy śledziłem palcem przebieg dróg na mapie. – Tu nic nie ma.

– My zostaliśmy – odparłem."

Opowieści tegoż autora mają duszę. Koniec i kropka. Nie mam zielonego pojęcia, jak ten facet to robi, ale naprawdę udaje mu się perfekcyjnie wpływać na tą strunę (mojej) percepcji, która zazwyczaj pozostaje nienaruszona podczas lektury. Juz poprzednia powieść Pod Szepczącymi Drzwiami skradła mi serce, teraz to się powtórzyło. 

Narracja i klimat mega przypominał mi prześwietną powieść Mężczyna imieniem Otto, tylko oczywiście tematyka jest inna i światy są inne 😎

Pełno emocji, mnóstwo wzruszeń, przeogrom prostych prawd i ciarki wzruszenia z każdą kolejną stroniczką... Prosta, przystępna narracja nie jest pozbawiona prostego i przystępnego uroku. Proste prawdy zawarte między wierszami - tu autor jest mistrzem także. Oszczędność słów, bogactwo treści.


Jeśli ktoś ma ochotę na naprawdę ciepłą historię - oto ona. Wsiąknie każdy. 

Minusem jest tylko to, że Wilcza pieśń jest dopiero pierwszym tomem dość pokaźnego cyklu - cieszyć się czy już tęsknić za następną częścią?

Oczywiśce, że tęsknić!


MOJA OCENA: 9/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU

***

TJ Klune zabiera czytelników w kolejną niezwykłą podróż. Do świata amerykańskich miasteczek, chłopców ze złamanym sercem, magii, wilkołaków i miłości, która otula jak ciepły koc. Oxnard Matheson dorastał w niewielkim, spokojnym Green Creek, w stanie Oregon. Był większy od rówieśników i nieco powolny. Kiedy miał dwanaście lat, jego tata dał mu cenną lekcję. Powiedział, że Ox nie jest nic wart i ludzie nigdy go nie zrozumieją. Potem zabrał walizkę i odszedł. Ox miał szesnaście lat, kiedy spotkał na drodze chłopca, który nie przestawał mówić. Nastolatek dowiedział się później, że Joe Bennett nie odzywał się przez prawie dwa lata i że właśnie wprowadził się z rodziną do domu położonego na końcu uliczki. Ox miał siedemnaście lat, gdy odkrył sekret chłopca i jego rodziny. Ta tajemnica zmieniła go na zawsze. Monotonna codzienność wybuchła feerią wcześniej nieznanych barw, zapachów i smaków. Stała się pełna przyjaźni, miłości, krwistoczerwonych oczu i… niebezpieczeństwa.

Pierwszy tom serii Green Creek TJ Klune’a - autora bestsellerów: Dom nad błękitnym morzem i Pod szepczącymi drzwiami. „Niezwykłe, pełne ciepła fantasy” The Guardian

Cykl: Green Creek (tom 1)



AUTOR


Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger