"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Próby śmierci Shannon Mayer, K.F. Breene

"To nie uczeń wybiera Akademię.
To Akademia wybiera ucznia."

Magiczna młodzieżówka. Kto takie lubi? 

Akcja. Lekkość. Szybkość. Młodość. Niebezpieczeństwa. Śmiertelne nawet. Zagrożenie. Ale też przyjaźń, radość, a dla czytelnika dużo wrażeń i śmiechu!

MAGIA.

Skrócik.
Wild jest dziewczyną z farmy, która opiekuje się rodziną (chorym ojcem i małotelnimi bliźniakami) po śmierci jej starszego brata i matki.
Pewnego dnia pojawia się tajemniczy mroczny mężczyzna z dziwnym zaproszeniem dla jej młodszego brata do szkoły, w której zmarł jej starszy brat. Nie chcąc, żeby tragiczna sytuacja się powtórzyła, dziewczyna postanawia udawać swojego młodszego brata i przebrana za chłopaka udaje się do tajemniczej akademi...
Akademii dla dzieciaków niezwykłych, z nadprzyrodzonymi zdolnościami, przekazywanymi nieświadomie z pokolenia na pokolenie.
Żeby się do niej dostać, należy przejść pięć prób śmierci: niebezpieczne szlaki, naszpikowane śmiertelnymi pułapkami. 
Potem adept dostaje się do jednego z Pięciu Domów:
House of Wonder - dzieciaki z magią w stylu Harrego Pottera
House of Night - Goth dzieciaki
House of Claw - typy nastoletnich wilków
House of Shade - Assassins Creed
House of Unmentionables - wszystko inne gobliny, wampiry i inne stwory.

Każda próba zostanie opisana w osobnym tomie.

Świetna narracja! Ta historia przelatuje przez czytelnika z prędkością światła!
Zakończenie woła o pomstę do nieba, bez możliwości natychmiastowego sięgnięcia po tom 2! 

MOJA OCENA: 7/10

PRZECZYTAJ FARGMENT!

TU

***

Nie miałam pojęcia, że te słowa zmienią moje życie. Nadszedł dzień, w którym najniebezpieczniejszy człowiek, jakiego kiedykolwiek spotkałam, przekazał mi okrutne wieści. Mój młodszy brat został wybrany do magicznej szkoły ukrytej w czeluściach naszego świata. To miejsce tak niebezpieczne, że możesz nie wyjść z niego żywy. Akademia zabiła już jednego z nas. Trzy lata temu wezwanie otrzymał mój starszy brat, po czym umarł w niejasnych okolicznościach. Jeśli nikt z nas nie podejmie się Prób śmierci, cała nasza rodzina zginie. Nie pozwolę na to!
Magia i potwory są prawdziwe. Zabójcy mnie ścigają, a zmarli powstają z grobu. Zrobię to, co starsza siostra może uczynić w takiej sytuacji – zajmę miejsce mojego brata! Pokonam Akademię albo zginę, próbując…

 (tom 1)



AUTOR




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger