"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Przeklęte bądź dziecię/Zagubione dusze Mort Castle

Kompletnie nie urzekła mnie ta historia, a właściwie sposób jej przedstawienia.

Były tu potencjalne super wątki, jak samo opętanie małej Missy, narracja chwilami naprawdę wciągała, ale generalnie jest to bardzo chaotyczna powieść, która kompletnie mnie nie wciągnęła.

Miałam momenty, że nie wiedziałam, o czym czytam, nie przyciągała mojej uwagi i po naprawdę dobrych rozdziałach, po których myślałam, że już będzie ok, następowały takie, przy których usypiałam. 

Całość dlatego oceniam jako średnią, aczkolwiek szkoda, bo mogłoby być naprawdę dobrze. 

Można sięgnąć, bo to moja subiektywna ocena, każdemu innemu czytelnikowi klimat i sposób narracji może przypaść do gustu.


MOJA OCENA: 4/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

NIEDOSTĘPNY

***

Mała Lisette zostaje zamordowana w piwnicy swojego zwyrodniałego wujka, który przed śmiercią zgotował jej piekło. Jej dusza nie może zaznać spokoju, rozpaczliwie próbując przetrwać.

Gdy po latach do tego samego domu wprowadza się małżeństwo Barringerów z dziesięcioletnią Missy, nie wiedzą, jaki koszmar ich czeka. Tym bardziej, że oni też mają swoje problemy i mroczne sekrety.

Opętanie, cygańskie wierzenia opisane niepowtarzalnym stylem Morta Castle, mistrza w budowaniu nastroju i atmosfery, który potrafi przerazić i wstrząsnąć bez epatowania przemocą i okrucieństwem. Jego opowieść porusza do głębi, mając w pamięci, że uczuciami silniejszym od strachu jest smutek i tęsknota.







AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger