"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Nie przychodź tu Jeneva Rose

"Niektórzy ludzie zabijają, bo sprawia im to przyjemność."

Juz dawno nie czytałam czegoś tak... 😖 Sztuczna groza, sztuczny klimat, sztuczne zachowania, sztuczne gadki - końcowy twist kuriozalny, prześmieszny wręcz - dla mnie... Myślałam, że będzie to chociażby standardowy, elementarny thriller - nic nadzwyczajnego, ale do przełknięcia. 

Nie był.

Ja nie polecam.

Jak to kiedyś napisała Monia z @po_czytajmy - "ładna okładka".

MOJA OCENA: 4/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU

***

Grace Evans, znużona pracą mieszkanka Nowego Jorku, wynajmuje pokój w Airbnb na ranczu w samym sercu stanu Wyoming. Kiedy przyjeżdża na miejsce, okazuje się, że właścicielem domu jest przystojny mężczyzna o nazwisku Calvin Wells, który chętnie zapoznaje ją ze swoim swobodnym stylem życia. Pewne sprawy budzą jednak obawy Grace: brak zasięgu sieci komórkowej, zaginiona kobieta i poczucie, że z ranczem coś jest nie w porządku.


Pomimo dręczącego ją niepokoju oboje nawiązują więź i zaczynają się coraz bardziej do siebie zbliżać. Jednak gdy nieuchronnie zbliża się termin jej wyjazdu, wszystko zmienia się na gorsze. To, co zaczęło się od luźnego romansu, szybko przekształca się w skomplikowaną sieć kłamstw. Wakacyjne przygody kończą się zwykle złamanym sercem, ale w przypadku Grace i Calvina skutki będą o wiele bardziej destrukcyjne.


"Jeneva Rose jest królową zwrotów akcji!" Coleen Hoover


AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger