"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

SILENT NIGHT film 2021

Zdaję sobie sprawę z tego, że to w założeniu miała być czarna komedia, ale to był jeden z najbardziej przerażających filmów, jakie oglądałam.

Zagrał mi na emocjach właśnie przez to zestawienie pseudo humoru i prawdziwej grozy.

PRAWDZIWEJ.

Nie czytałam recenzji, więc nie do końca  wiedziałam, czego oczekiwać, ale z pewnością nie oczekiwałam TEGO.

To swojego rodzaju blowmind na poziomie, który w trakcie oglądania kazał się mega intensywnie zastanawiać - co ja bym zrobiła...?

Lepiej nie grzebać i nie doczytywać, o czym naprawdę jest ta historia. Zaskoczenie będzie naprawdę o wiele większe.

Napiszę tylko tak - TO NIE JEST tak do końca ŚWIĄTECZNA KOMEDIA.

Polecam mega!


MOJA OCENA: 8/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Idealne przyjęcie świąteczne znajduje nieoczekiwany finał.



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger