"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

NIE MARTW SIĘ, KOCHANIE /Don’t Worry Darling/ film 2022

Zauważyłam, że chyba teraz będzie moda na pewną konwencję w filmach - nie napiszę jaką, bo to spoiler, ale mam nadzieję, że teraz nie każdy film czy serial będzie ją wykorzystywał...

Niemniej.

Fajnie się to oglądało, było słodko, przepięknie, kolorowo i szczęśliwie. 

Oczywiście do czasu.

Jak dla mnie film zdecydowanie za długi o te pół godzinki, ale ze świetnie zagraną rolą głównej bohaterki, która mnie zahipnotyzowała bardziej niż efekt końcowy.

Oczywiste skojarzenia z Miasteczkiem Pleasantville i Żonami ze Stepford.

Super soundtrack.

Polecam, zawsze warto popatrzeć na piękne auta i sukienki lat 50.;-)


MOJA OCENA: 7/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Lata 50. Gospodyni domowa mieszkająca z mężem w utopijnej, eksperymentalnej społeczności, zaczyna się niepokoić, że jego pełna przepychu firma może skrywać niepokojące tajemnice.




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger