"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Powodzenia, Leo Grande /Good Luck to You, Leo Grande/ film 2022

 "Nie liczę na orgazm, więc się nie spinaj."

Uwielbiam aktorstwo Emmy Thompson, a rola w tym filmie (moim zdaniem) wymagała nie lada odwagi. I choć niektóre sceny (także moim zdaniem) można byłoby z powodzeniem sobie darować, to jednak całość robi wrażenie.

O czym jest ta opowieść? 

O empirycznej seksualności? 

Może.

Przede wszystkim o życiu. Oczywiście widzianym przez pryzmat seksualności, ale także akceptacji.

"Moje ciało przestało byc truchłem ktore dźwigałam przez 30 lat."

Bardzo słodko-gorzka historia, chwilami przezabawna (szczególnie na początku), chwilami żenująca i zawstydzająca, chwilami urocza i wzruszająca!

"- Po co mnie wynajęłaś?

- Chwilowy obłęd."

Polecam bardzo, rasowe kino i rasowe aktorstwo - młody też dał radę!


MOJA OCENA: 8/10

ZOBACZ TRAILER! 

TU

***

Nancy Stokes (Emma Thompson), emerytowana nauczycielka religii i wdowa, przez całe życie miała tylko jednego partnera seksualnego – swojego męża. Zamknięta w świecie kompleksów i ukrywanych pragnień, postanawia przeżyć przygodę z młodym, przystojnym sex workerem Leo Grande (Daryl McCormack). W pokoju hotelowym poza miastem Nancy spotyka się z Leo, który okazuje się doskonałym uwodzicielem, o czarującym wyglądzie i niecodziennej erudycji. W tych nietypowych okolicznościach Nancy nieoczekiwanie pobiera lekcję akceptacji własnego ciała oraz rozkoszy, która może z tego płynąć.



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger