"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

KRAINA SNÓW /Slumberland/ film 2022

Zaskoczeniem był dla mnie ten film ;-)

Nastawiłam się jak łysy na jeża i super, że przeżyłam takie rozczarowanie nawet dubbing mi nie przeszkadzał!

Połączenie (klimatem, bo nie treścią) Kronik Spiderwick i Mostu do Terabithii.

Bardzo dobrze zagrane postaci, szczególnie Jason dał czadu - nie spodziewałam się po nim takiego talentu komicznego, świetny był, choć moją ulubienicą 10/10 jest zdecydowanie świnka!

Polecam całym rodzinom, bardzo dobra, słodko-gorzka, ciepła i kolorowa opowieść pełna nadziei. 

Do obejrzenia na Netflix.


MOJA OCENA: 8/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Młoda dziewczyna wraz z pół-człowiekiem-pół-potworem wyrusza na poszukiwania swojego zaginionego ojca w mistycznej krainie snów. 



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger