"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

NIE PÓJDĘ DO SZKOŁY DLA CZAROWNIC! Em Lynas

"Jestem Daisy Kurzajka i obecnie przebywam w Krainie Najwyższej Irytacji! Moja babcia ma zamiar wysłać mnie do Szkoły Czarownic Ropusze Wieże, mimo że absolutnie, totalnie i zdecydowanie NIE JESTEM czarownicą. Tylko AKTORKĄ!"

Świetne rysunki uzupełniają tą lekką i przezabawną opowieść z charakterem: soczystą, napędzajaca wyobraźnię z adhd -owymi dialogami i akcjami na miarę Mission Impossible!

Klimacik troszkę jak z Hotelu Transylwania, troszkę Akademii Dobra i Zła, ale w wersji light i zdecydowanie bardziej zabawnej i szybszej, jeśli chodzi o akcję.

Super główna bohaterka, świetna atmosfera Szkoły Czarownic Ropusze Wieże, narracja łatwa, przyjemna i na poziomie!

"Nie mogę uwierzyć, że to wszystko dzieje się naprawdę. Babcia porzuciła mnie tutaj, bo wydaje jej się, że jestem czarownicą. Teraz panna Wawrzyn też twierdzi, że jestem czarownicą. I panna Cierń. A ja wcale nie jestem czarownicą. W ogóle nie czuję, żebym miała w sobie cokolwiek z wiedźmy. A wszystko wokół jest takie ponure, straszne i pełne pajęczyn, z upiornymi nauczycielkami i Ropuszymi Strachami, a za chwilę będę musiała iść spać w kotle, gdzie będzie zimno, twardo i okropnie."

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona poziomem literatury młodzieżowej i dziecięcej ostatnio 😁

MOJA OCENA: 7/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT! 

TU

***

Pierwsza część przezabawnej serii, idealnej dla wszystkich dziewczynek, które kochają magiczne przygody.


Daisy Kurzajka NIE JEST czarownicą! Jest utalentowaną AKTORKĄ! A aktorki nie chodzą do szkół czarownic! Dziewczynka jest więc WŚCIEKŁA, kiedy babcia każe jej rozpocząć naukę w Ropuszych Wieżach.


Zmuszona do spania w zwisającym z sufitu kociołku (zaskakująco wygodnym) i jedzenia śniadaniowej brei (niezaskakująco obrzydliwej),Daisy zaczyna obmyślać plan ucieczki. Aby go zrealizować, musi jednak ominąć przerażające ROPUSZE STRACHY strzegące korytarzy… A co, jeśli okaże się, że naprawdę ma MAGICZNĄ MOC?

Cykl: Szkoła Czarownic (tom 1)





AUTOR





Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger