"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Lustrzana Kraina Carole Johnstone

"... białe kłamstwo to tylko kłamstwo, które jeszcze się nie ubrudziło [...]"

Niestety, chyba jedyna polecajka Kinga, która KOMPLETNIE mnie nie ujęła - ledwie doczołgałam się do końca. 

Uważam, że co za dużo, to i świnka się wypnie. 

Jak dla mnie chaos i niezrozumiałość na początku, co skutecznie zniechęciło mnie do całej reszty. Poza tym, narracja zupełnie niekompatybilna z moją percepcją.

Niestety tajemniczość początku i słaby kontakt z czytelnikiem była gwoździem do mojej trumny czytelniczej.

Powieść ma super oceny, dlatego nie odradzam, żałuję że u mnie mega słabiutko.

MOJA OCENA: 4/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU

*** 

Wciągający thriller psychologiczny opowiadający o siostrach bliźniaczkach, mężczyźnie, którego obie kochają, nawiedzonym domu i mrocznych tajemnicach z dzieciństwa. Pięknie opowiedziana i napisana z zegarmistrzowską precyzją książka. – Stephen King


Cat mieszka w Los Angeles, z dala od okazałego, gotyckiego domu w Edynburgu, w którym dorastała wraz z siostrą El. W dzieciństwie wymyśliły Lustrzaną Krainę – mroczne miejsce w spiżarni, zamieszkałe przez piratów, czarownice i klaunów. Teraz Cat rzadko wspomina o rodzinnym domu i o tym, że El mieszka tam teraz ze swoim mężem. Jednak kiedy El ginie w tajemniczych okolicznościach, Cat musi wrócić do Edynburga. Stary dom wciąż jest pełen ciemnych zakamarków, a Cat na każdym kroku napotyka dawne tajemnice i przerażające duchy z przeszłości – ktoś (El?) pozostawił jej wskazówki, które mają doprowadzić do Lustrzanej Krainy, gdzie pozna całą prawdę…
Lustrzana Kraina to mroczny i świetnie napisany thriller o miłości i zdradzie, odkupieniu i zemście, mocy wyobraźni i cenie wolności.





AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger