"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

American Crime Story: Impeachment serial (2021)/A Vast Conspiracy: The Real Story of the Sex Scandal That Nearly Brought Down a President Jeffrey Toobin

Impeachment: American Crime Story to trzeci sezon telewizyjnej antologii kryminalnej FX American Crime StorySkłada się z 10 odcinków.

Tym razem przedstawiono sprawę skandalu romansu Clinton-Lewinsky. Sezon opiera się na książce A Vast Conspiracy: The Real Story of the Sex Scandal That Nearly Brought Down a President Jeffreya Toobina.

Jameryka dzika i polityka. Kompletnie nie moja bajka, ale cóż - wsiąkłam wzięłam!

Dlaczego?

Oczywiście głównie dzieki fantastycznej kreacji mojej ukochanej aktorki Sarah Paulson, grającej Lindę Tripp! Ona nakręca cały ten sezon bez dwóch zdań!

Są tu emocje, których się nie spodziewałam po w sumie dość nudnym, wydawałoby się, temacie.

Ponownie nieodkładalny, jak w przypadku jednak jak do tej pory najlepszego (jak dla mnie) sezonu pierwszego i odkładalnego, troszkę monotonnego sezonu drugiego


MOJA OCENA: 8/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***


***



AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger