"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona serial Netflix (2016)/The Run of His Life: The People v. O. J. Simpson Jeffrey Toobin

Pierwszy sezon powstał na podstawie książki Jeffreya Toobina pod tytułem The Run of His Life: The People v. O. J. Simpson. Akcja skupia się na procesie sądowym O.J. Simpsona z punktu widzenia prawników.

Były futbolista, O.J. Simpson, zostaje oskarżony o dokonanie podwójnego morderstwa: swojej byłej żony i jej domniemanego kochanka. W czerwcu 1994 roku Nicole Brown zostaje znaleziona martwa. Obok niej leży ciało Rona Goldmana. Podejrzenia szybko padają na O. J. Simpsona.

I ja się nie dziwię...

Rewelacyjny serial, obejrzany za jednym długim posiedzeniem, nie dało się inaczej, wywołujący masę emocji u mnie.

True crime.

Świetna obsada, więc kino z wyższej półki. Przerewelacyjny ciężki klaustrofobiczny klimat, także absurdu i bezradności - świetna przedstawiona kreacja postaci Roberta Kardashiana (David Schwimmer), zresztą wszystko jest zagrane z przytupem (kocham Sarę Paulson xd), zarąbiasty Gooding Jr.: utajniony psychol, chodząca bomba zegarowa. Świetny Travolta i chyba najbardziej irytująca postać procesu Jonnie Cochran, zagrana mega wiarygodnie przez Courtney'a B. Vance'a.

Oczywiście mam swoje zdanie na temat werdyktu, jak chyba każdy normalnie myślący człowiek, ale nóż się w kieszeni otwiera na takie zagrywki - takie rzeczy tylko w Ameryce...

Chłop nawet napisał sobie o tym książeczkę: Jeśli to zrobiłem...

Książki nie czytałam, ale wrzucam takie info, że istnieje, dla dociekliwych. 

MOJA OCENA: 9/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***



Orenthal James Simpson






Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger