"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Rzeczy, które spadają z nieba Selja Ahava

Będę szczera, bo pamiętam, co powiedziała Madzia (@efemryczność chwil) w jednej ze swoich relacji na Insta, że nasz świat recenzentów powinien być szczery, subiektywny i wolny od wszelkich nacisków.

A takimi naciskami dla mnie w tym przypadku były świetne opinie tej powieści.

Zaintrygowała mnie treśći przyznaję, ze początkowo chłonęłam ją - to skarbnica mądrości i cytatów, telefon był przeładowany od screenów, ale potem... było cały czas tak samo. Taka monotonna i chaotyczna mądrość, która pozbawiała MNIE zachwytu ze strony na stronę, a mojego telefonu wszystkich tych screenów. Dlatego nie poprzedziłam tej opinii cytatem, jak zazwyczaj. 

Ruch jednostajnie prostoliniowy. 

Nienawidzę fizyki.

To moja subiektywna ocena - historia ma świetne recenzje - nie odradzam!

MOJA OCENA: 6/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU

***

Mała dziewczynka traci matkę, kiedy z nieba spada bryła lodu. Kobieta dwa razy wygrywa na loterii. Pewien mężczyzna został cztery razy rażony piorunem. Czy jedno zrządzenie losu może zmienić prostą ścieżkę w skomplikowany labirynt?
"Rzeczy, które spadają z nieba" to opowieść o trojgu ludziach, których życie na zawsze odmieniają przypadkowe wydarzenia. Selja Ahava, jedna z najbardziej lubianych fińskich powieściopisarek, łączy ich historie w niezapomnianą opowieść o sile miłości, upływie czasu i bólu związanym ze stratą.
„Nietrudno zrozumieć, dlaczego Rzeczy, które spadają z nieba otrzymały Nagrodę Literacką Unii Europejskiej. Ahava stworzyła przejmującą opowieść o życiowych zakłóceniach, utracie tożsamości, żalu i potrzebie zrozumienia”.
European Literature Network






AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger