Do Wędrowca i Wojownika, który jest w każdym z nas
Czeka Cię przygoda. Wielkie i ważne zadanie. Oto zostajesz wezwany i przeniesiony do świata niepokojącej baśni, by uchronić go przed zagładą. Nie trwóż się i nie rezygnuj, choć droga będzie ciężka. Prawdopodobnie nie zwyciężysz za pierwszym razem. Sukces będziesz musiał okupić niejedną wyprawą, ale tym milszy będzie Twemu sercu, kiedy go wreszcie osiągniesz. Walcz z przeciwnościami i zbieraj wszelkie informacje oraz przedmioty, mogące Ci pomóc w tym dziele. Bądź czujny, ale też ryzykuj, bo czym jest gra, jak nie wielkim ryzykiem?
Do gry nie będzie Ci trzeba wiele. Wystarczy wyobraźnia, kartka papieru, ołówek, gumka i dwie zwykłe kostki sześciościenne. Wyruszysz w drogę, poczynając od pierwszego paragrafu opowieści. Dalszy kierunek wyznaczać będą kolejne numery paragrafów, określane przez Twój wybór. I tylko tymi numerami paragrafów się kieruj, czytanie innych okradnie Cię z przyjemności, jaką daje niespodzianka i podważy sens tej gry. Tu nie ma miejsca na oszustwo, bo oszukałbyś sam siebie, nic na tym nie zyskując. Czas w drogę ruszyć.
A dziś REWELACYJNY projekt, który połączy miłośników dobrej, strasznej lektury i fanatyków gier.
Gra książkowa.
Znacie takie cudo?
Kto jest pomysłodawcą i wykonawcą?
Na ich stronie znajdziecie mnóstwo gier, dostępnych w różnych formatach.
Całkowicie za darmo!
Tylko pobierać i grać, czytając.
Aż szkoda, że te wszystkie cuda są za darmochę, ale istnieje też opcja dobrego serca i można coś od siebie, dobrowolnie, wpłacić na podane tam konto, które dotyczy akurat tej gry.
POLECAM BARDZO, uzbrojona w ebooka, kartkę, ołówek, gumkę, dwie kostki i WYOBRAŹNIĘ, ruszyłam na podbój krainy grozy!
Moja postać to wojownik, wracający z wojennej wyprawy, na którą wyruszyłam okrętem wraz z mym księciem Tankredem ze Złotych Wysp.
W drodze powrotnej przegrywamy ostatnią morską bitwę i...
... nic nie pamiętam.
Budzę się na plaży, nie wiedząc dokładnie, gdzie jestem.
Postanawiam żyć dalej. Wstaję, zbieram jedyne przedmioty, jakie mi pozostały - miecz i sakwę - i wyruszam w głąb lasu, w głąb wyspy...
Fajnie, prawda?
Mam do wyboru 409 paragrafów, więc przygoda jest syta i mamy wielokrotny wybór, a tym samym możliwość poznania wszystkich mrocznych i ukrytych ścieżek tej fantastycznej przygody!
Jeśli kochacie klimaty H.P. Lovecrafta, Clive'a Barkera, fantasykę, bóstwa, kult, grozę, mrok, zagadkę i świetną zabawę - ta gra jest dla Was!
Aż wstyd nie spróbować!
Świetna okładka: Justyna Bzdoń
MOJA OCENA: 8/10
POBIERZ CAŁOŚĆ
ZA DARMO!
***
Szczęście jest zmienne jak wiatr. Dmie w żagle z różnych stron. Czasem niesie Cię do wymarzonego portu, niekiedy wściekłe jak huragan łamie maszty i przewraca łodzie. To sprzyja, to znów grozi. Szczęście jest wiatrem, który trudno okiełznać.
Dla Ciebie, wojowniku, okazało się dzikim cyklonem. Flota Twojego księcia, Tankreda ze Złotych Wysp, wracała wówczas ze zwycięskiej bitwy w obronie brzegów Eloru, zagrożonych przez barbarzyńców zza Północnego Oceanu. Długa i trudna była to batalia, ale szczęście wam sprzyjało. Odwróciło się później, po dwunastu dniach, być może za sprawą barbarzyńskich magów.
Wyspa Zmierzchu to opowieść o wojowniku, który w wyniku zrządzenia losu (a może przeznaczenia?) trafia na tajemniczą wyspę, gdzie nic nie jest takie, na jakie wygląda. Ponad 400 paragrafów pełnych heroicznych zmagań, mrocznych sekretów i karkołomnych wyzwań spod znaku magii i miecza, a wszystko to okraszone nawiązaniami do prozy mistrza horroru, H. P. Lovecrafta.
Nakładem Wydawnictwa Wielokrotnego Wyboru ukazały się dotąd następujące pozycje:
Gry książkowe:
Szklana Twarz, Beniamin Muszyński. Fantastyka. Zaginiony, Beniamin Muszyński. Horror. Tajemne Oblicze Świata, Mikołaj Kołyszko. Horror. Janek – Historia Małego Powstańca [wersja I], Beniamin Muszyński, dr Maciej Słomczyński. Edukacyjna. Pokuta, Beniamin Muszyński. Thriller. Tajemne Oblicze Świata II: Piekielny Szyfr, Mikołaj Kołyszko. Horror. Tło, Beniamin Muszyński. Fantastyka/Społeczna. Uwikłana, Beniamin Muszyński. Sensacja. Incydent, Beniamin Muszyński. Horror. Przesyłka, Michał Ślużyński. Fantastyka. Callista, Przemysław Pociecha. Fantastyka/Baśń. Prywatne Śledztwo, Beniamin Muszyński. Detektywistyczna/Historia alternatywna. Marsz Hańby, Piotr Bąkowski. Fantastyka/Historia. Marcewo, Beniamin Muszyński. Sensacja. Plaga, Beniamin Muszyński. Sensacja/Weird fiction. Wilcza Siostra, Ewa Bednarek, Dominik Matusiak. Dark fantasy. Afrykański świt, Beniamin Muszyński. Przygodowa. Za wszelką cenę, Adam Jankowski. Katastroficzny. Pompeja, Wojciech Kowalczyk. Wojenna. Ten Dom, Agnieszka Wiatrowska. Horror. Chwała, Beniamin Muszyński. Fantastyka/Społeczna. Ostatni kurs, Beniamin Muszyński. Przygodowa. Dinara: Prastare szczyty, Beniamin Muszyński. Przygodowa. Oni, Beniamin Muszyński. Edukacyjna. Jestem, Beniamin Muszyński. Weird fiction Pierścień lorda Hatifnata, Andrzej Betkiewicz. Fantastyka. Amelia, Dominik Matusiak. Thriller. Koniec, Dominik Matusiak. Horror. Ręka Pana, Paweł Bogdaszewski. Horror. Vae victis, Beniamin Muszyński. Fantastyka. Skafander, Paweł Bogdaszewski. Horror. Akty (samo)zagłady człowieka (nad)wrażliwego, Beniamin Muszyński. Weird fiction. Wyspa Zmierzchu, Jarosław Irzykowski. Fantastyka, horror.
Inne:Przebudzenie, Beniamin Muszyński. Opowiadanie [Weird fiction]. Groza jest święta, Mikołaj Kołyszko. Rozprawa naukowa. Witraż, Beniamin Muszyński. Zbiór opowiadań [Groteska, Fantastyka, Horror, Weird fiction]. Hipoteza, Beniamin Muszyński. Powieść [Postapokalipsa]. Fantasmagorie, Beniamin Muszyński. Powieść [Groteska, Weird fiction]. We współpracy:Moja Mała Trylogia, Beniamin Muszyński. Zbiór powieści [Political fiction, Weird fiction]. Dziecięce koszmary i fantazje, H. P. Lovecraft (tłum. Mikołaj Kołyszko, Radosław Jarosiński). Zbiór opowiadań [Weird fiction].
WYDAWNICTWO
↓
AUTOR
↓