"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Wstrzymaj oddech/Hold Your Breath/film 2024

HORROR POWRACA!

Jaka to schiza!!!

Jestem pod MEEEEGA wrażeniem!

Kocham Paulson i nie ukrywam, że łykam z nią wszystko, w czym decyduje się grać, bo jeszcze nigdy się nie rozczarowałam.

W tym przypadku też sobie odpaliłam na pewniaka, ale nie myślałam nawet, że ten film będzie TAKI QUR...A STRASZNY!

Było extra!

Dużo emocji, bo jestem zachwycona. Wszystkim.

Muzą. Klimatem. Ujęciami. Symboliką. Gestami. Jednozdaniowymi kwestiami, które przyprawiły mnie prawie o zawał. Scenami, po których oczy mi wyszły na wierzch i dobrze, że to oglądałam w wannie... Nieoczywistym niepokojem, który kocham w filmach grozy, a nie tą kolorową łopatologię i flaki podane na tacy.

Tak się robi horrory, oparte na emocjach!

Paulson zagrała rewelacyjnie. Dziewczyny zagrały rewelacyjnie! Sąsiadka zagrała rewelacyjnie. Pastor był CREEPY. I ten ciągły lęk i dzwonek w głowie, żę coś tu jest BARDZO NIEHALO, jak w Babadooku.

Ten film byl po prostu straszny oszczędnością wszystkiego tego, co jest absolutnie zbędne do odczuwania prawdziwego podskórnego przerażenia!

MEGA! WOW.

Dostępny na Disney.

MOJA OCENA: 10/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Oklahoma, lata trzydzieste XX wieku. Dom rodziny Bellum spoczywa w dolinie brudu, a chmury pyłu zasłaniają słońce. Margaret (Sarah Paulson) i jej dwie córki, Rose (Amiah Miller) i Ollie (Alona Jane Robbins), zajmują się farmą, podczas gdy mąż Margaret wyjechał w poszukiwaniu pracy. Gdy walczą o przetrwanie, w okolicy pojawia się tajemniczy nieznajomy (Ebon Moss-Bachrach), zagrażając wszystkiemu, co znają i kochają. A może zagrożenie czai się jeszcze bliżej?



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger