"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu serial HBO/HARRY POTTER: HOGWARTS TOURNAMENT OF HOUSES I

No niestety, nie dałam rady przebrnąć przez to coś. Jest kolorowo, jest rozmach, jest entuzjazm - wszystko napompowane i bezcelowe.

Produkcja zrobiona (mam wrażenie) kompletnie pod publiczkę - idzie na fali sławy serii o Harrym. Wszystko tam takie sztuczne, pełne zaplanowanych zachwytów, ochów i achów, łałów jamerykańskich, nudy, kanciastych reakcji pseudo zawodników, machających chorągiewkami marionetek na trybunach...

Nawet ja, psychofanka serii zarówno powieści, jak i ekranizacji, nie dałam rady temu sztucznemu wyzwaniu.

Nie polecam, no może z braku laku z dzieciakami sprawdzić swoją wiedzę...

MOJA OCENA: 4/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Czteroczęściowy turniej prezentujący zmagania największych miłośników Harry’ego Pottera.

Dwie dekady po premierze pierwszego filmu o Harrym Potterze - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" - najwięksi fani sagi o młodym czarodzieju stają do walki, w której będą sprawdzać swoją wiedzę o świecie czarodziejów. W programie "Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu", którego gospodynią jest wyróżniona Oscarem aktorka Helen Mirren, jego uczestnicy odpowiadać będą na setki pytań i zadań, będą zaskakiwani przez wizyty gości specjalnych, a wszystko po to, aby udowodnić, że znają rozległe uniwersum jak własną kieszeń. Uczestnicy rywalizować będą o zwycięski tytuł i puchar.


TRAILER


HBO



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger