"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Przyjdę, gdy zaśniesz Agnieszka Lingas-Łoniewska

"W nocy przychodzą demony. To nie film grozy, to moje życie. Robię wszystko, aby nie zasypiać, ale udaje mi się nie przespać maksymalnie dwóch nocy z rzędu. Potem organizm się poddaje. A wtedy zawsze przychodzą potwory."


Zacznę od minusów.

Nie wiem, czego dotyczy okładka, ale na pewno nie tej historii - kompletnie nie pasuje, choć jest świetna, ale myląca, dlatego ja spodziewałam się czegoś innego, niż to, co dostałam.

Narracja troszkę wattpadowska, co nie jest minusem w sumie, ale to też nie moja bajka. Poleciłabym ją ze względu na nią i styl właśnie young adult, ale ze względu na sceny seksu i przemocy, nie polecam.

Co do plusów, bardzo fajnie pokazana jest sama manipulacja i umysły socjopatów, a zakończenie jest wisienką na torcie tej opowieści.

MOJA OCENA: 6/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU

***

ON TYLKO CZEKA, AŻ ZAMKNIESZ OCZY!

Po tragicznej śmierci macochy dwudziestoletnia Iga musi się zająć młodszym bratem. Studia, nastolatek w okresie buntu i ojciec, na którego nie można liczyć – Idze nie jest łatwo.
Gdy myśli, że dłużej nie da rady, otrzymuje niespodziewane wsparcie. A w jej sercu pojawia się nadzieja, że najgorsze już za nią.
To, co zaczynało się jak piękny sen, szybko zmienia się jednak w prawdziwy koszmar. W życiu Igi dochodzi do coraz to nowych tajemniczych zdarzeń, a ona sama nie wie już, komu ufać. Czy wpada w paranoję, czy też naprawdę ktoś próbuje przejąć kontrolę nad jej życiem?
Iga nie zrobiła przecież nic złego. A przynajmniej tak jej się wydaje.


AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger