"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Sto godzin nocy Anna Woltz

Bardzo dobra i intrygująca zapowiedź okładeczkowa, a środeczek? 

Zwyczajny. 

Po prostu. 

Nie ma tu zapowiedzianej dramy i grozy. 

Czyta się samo, ale bardzo spokojnie i nawet chwilkami nudnawo, choć mała dziewuszka tam wymiata!

Polecam młodzieży, spokojna, miła lektura z morałem.

Polecam też świetny film, na podstawie powieści tej autorki, niedostępnej niestety w Polsce, ale film owszem: Niezwykłe lato z Tess.


MOJA OCENA: 6/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

BRAK

***

Zbuntowana nastolatka, burza emocji i Nowy Jork pogrążony w ciemności. Wciągająca powieść dla młodzieży o ucieczce, dojrzewaniu i bliskości w obliczu zagrożenia.

Mam czternaście lat. Mój ojciec nosi sztruksowe spodnie i lubi obserwować gwiazdy. A, no i – prawie zapomniałam – w zeszły wtorek zniszczył świat.

Gdy 14-letnia Emilia dowiaduje się, że jej ojciec zrobił coś okropnego, postanawia zostawić za sobą wszystko: rodzinny Amsterdam, beznadziejnych rodziców i całe dotychczasowe życie – i uciec do Nowego Jorku.

Wszystko ma dokładnie zaplanowane. Bilet na samolot – kupiony. Mieszkanie – wynajęte przez internet. Mapa metra – wydrukowana. Ale na miejscu nic nie idzie zgodnie z planem. Mieszkanie, które wynajęła, nie istnieje, a do miasta zbliża się niszczycielski huragan Sandy. Razem z dwoma przypadkowo poznanymi chłopakami i pewną odważną małą dziewczynką Emilia przygotowuje się na uderzenie żywiołu.

Kto by pomyślał, że największa burza w jej życiu dopiero nadchodzi…


AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger