"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Dom stu szeptów Graham Masterton

Nie wiem, co mam napisać, aż cisną mi się na usta te same słowa, które napisałam, po przeczytaniu poprzedniej powieści autora: wyrosłam już z jego twórczości...

Aczkolwiek.

Były momenty w tej powieści, które nastrajały naostalgicznie i przypominały te wszystkie kultowe sceny z arcydzieł autora, które czytało się z zapartym tchem, pełne krwi, wnętrzności i sadyzmu (chodziaż w tym temacie i tak chyba wygrywa Czarny anioł...), ale generalnie całość jest dobra, choć na pewno niezbyt porywająca.

Po tego rodzaju tematyce spodziewałam się nieco więcej podskórnej grozy.

MOJA OCENA: 6/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU

***

 Na smaganych wiatrem wrzosowiskach stare domostwo strzeże swych sekretów…

Dwór Wszystkich Świętych jest rozległą rezydencją w stylu Tudorów położoną na skraju ponurego i mglistego Dartmoore. Niewielu miałoby odwagę tu osiąść. A jednak były naczelnik więzienia w Dartmoore podjął tę decyzję. Teraz, kiedy już nie żyje, posiadłość odziedziczą jego dzieci.
Choć ojciec od dawna był z nimi skłócony, dzieci wprowadzają się do pozostawionej im w spadku posiadłości. Tymczasem złowieszcza atmosfera wrzosowisk wdziera się do wszystkich pomieszczeń. Podłogi skrzypią, w tajemnych korytarzach odbija się echo, wiatr gwiżdże w kryjówce przygotowanej niegdyś dla katolickich duchownych.
W dniu, w którym rodzina decyduje się opuścić Dwór Wszystkich Świętych i nigdy już tam nie wracać, we wnętrzu domu przepada bez wieści mały Timmy…
Czyżby w tych starych murach od wieków gnieździło się zło?
A może zło to jedynie wytwór ludzkiego umysłu?

Pierwsze miejsce na mojej liście książek, które koniecznie muszę przeczytać w tym roku!
Stephen King

Przerażająca i jedyna w swoim rodzaju. Masterton to jeden z najoryginalniejszych i najbardziej przerażających powieściopisarzy naszych czasów.
Peter James

Jeden z najlepszych brytyjskich autorów horrorów.
„Daily Mail”

Opowiadanie historii przychodzi mu naturalnie. Masterton ma wyjątkowy dar do zmieniania tego co prozaiczne w przerażająco prawdziwe.
„New York Journal of Books”

Wyjątkowe ujęcie klasycznej opowieści o nawiedzonym domu.
„Grimdark Magazine”




AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger