"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Uniesienie Stephen King

"Przeszłość to historia, przyszłość to tajemnica."


Ostatnia zaległa opowieść Kinga w grafiku mym, odkładana chyba z 5 razy.

Moja intuicja nie zawiodła tym razem, niestety.

Przez cały czas czytania tego opowiadania w sumie, albo dobra, niech będzie mini powieści, miałam przed oczami postać latającej ciotki Harrego Pottera - Marjorie Dursley... Wiem, że to nie ma nic wspólnego i przesłanie tej historii jest zupełnie inne, a i efekt odwrotny, ale nie miałam w tym przypadku wpływu na swoją wyobraźnię... xd

Chyba drugie w kolejności dzieło Kinga, jeśli chodzi o najsłabszą ocenę.
Można przeczytać, ale niczego tam kingowatego nie znalazłam, troszkę się zatliło, ciutkę tylko i zgasło. Niczego nie pozostawiła po sobie we mnie ta historia, no może poza uśmiechem, związanym z ciotką Marjorie...


MOJA OCENA: 5/10

PRZECZYTAJ FRAGMENT!


***
Bliżej...
Tajemnicza przypadłość i zwykły człowiek, który w upiornym miasteczku Castle Rock wywoła rewolucję – zjednoczy ludzi, których dzieli wszystko.
Scott Carey wciąż traci na wadze. Świetna wiadomość dla kogoś, kto zawsze miał lekki problem z otyłością! Tylko że on wygląda wciąż tak samo. Nikt z jego otoczenia nie uwierzyłby, że waga, na którą codziennie wchodzi, za każdym razem pokazuje mniej kilogramów. Niezależnie od tego, ile Scott zje i co na siebie włoży. Nawet hantle, które w momencie ważenia trzyma w rękach, nie mają żadnego wpływu na jego wagę. Jak gdyby otaczał go kokon nieważkości.
Scott podchodzi do całej sprawy ze stoickim spokojem, bo, o dziwo, czuje się wspaniale, jakby jego przedziwna przypadłość wyzwalała w nim wszystko co najlepsze. Nawet kiedy zdaje sobie sprawę, że tajemniczy proces przyśpiesza i Godzina Zero być może nadejdzie znacznie szybciej, niż przewidywał. Ale zanim to nastąpi…







AUTOR



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger