"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

NIEWYBACZALNE The Unforgivable (2021)

Mój osobisty odbiór treści został zakłócony przez widok Sandry Bullock. Sandry, niegdyś jednej z najpiękniejszych i najbardziej kobiecych naturalnych aktorek.

Niestety.

To, co teraz zobaczyłam, to robocop. Już chyba lepiej, kiedy się nie uśmiecha i ciągle chodzi z tą samą miną, która ma wyglądać na smutną, bo kiedy się uśmiecha, wygląda jeszcze gorzej. To strasznie mi przeszkadzało i odbierało przyjemność oglądania.

Wielka szkoda...

O samym filmie?

Ruth Slater (Sandra Bullock) wychodzi z więzienia po odbyciu kary dwudziestu lat za zamordowanie szeryfa, który przyszedł eksmitować ją i jej pięcioletnią siostrę Katie, po tym, jak ich ojciec popełnił samobójstwo, a matka zmarła wcześniej podczas porodu. Ruth zaczyna szukać Katie, która została adoptowana i nie do końca pamięta siostrę. 

Jest treść, jest twist, jest dramat, ale nie zrobiło to na mnie większego wrażenia. Można obejrzeć, ale naprawdę nie trzeba.


MOJA OCENA: 6/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Była osadzona, doświadczająca odrzucenia ze strony lokalnej społeczności, desperacko poszukuje młodszej siostry w nadziei na odkupienie.




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger