"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Pajęczyna/Cobweb/ film 2023

Nie, no dobra, ten film był straszny - chwilami dość mocnawo. Szczególnie dwie sceny... Jakbym to oglądała sama w nocy, to... 😨

Cały pomysł super wystylizowany na lata 80-te, przynajmniej ja miałam takie wrażenie, troszkę słabo zagrał chłopczyk, ale przymykam oko, za to rodzice...!!!

Atmosfera też mi się podobała, bo przypominała mój ukochany Babadook! No i twórcy To wzięli się do roboty ponownie!

Idealna propozycja nie tylko na Halloween 😎

MOJA OCENA: 8/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Od dnia przeprowadzki do nowego domu, ośmioletni Peter co noc doświadcza przerażającej obecności. Na początku jest to tajemnicze, niepokojące stukanie za ścianą sypialni, które słyszy tylko on. Później koszmar narasta, wraz z pojawieniem się wstrząsających wizji. Najgorszy jest jednak fakt, że rodzice lekceważą strach syna, twierdząc, że dręczą go wytwory własnej, wybujałej wyobraźni. Skazany na samotną konfrontację z demoniczną siłą, Peter zaczyna podejrzewać, że najbliżsi ukrywają przed nim straszną rodzinną tajemnicę.




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger