"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Nikt cię nie ocali/No One Will Save You film 2023

To jeden z najdziwniejszych i najbardziej enigmatycznych filmów kina prawie niemego (z jedną linijką dialogu!), jaki oglądałam kiedykolwiek, z najbardziej obrzydliwą sceną ever, która serio chyba będzie mi się śniła po nocach!

Spodziewałam się czegoś KOMPLETNIE innego, nastawiałam się na zwyczajne kino grozy, nie jakiś taki artystyczny, innowacyjny odlot ze (szczęśliwym???), która wymaga prawdziwego główkowania.😳

Polecam, ale uprzedzam - nie wszystkim tego rodzaju kino przypadnie do gustu.


MOJA OCENA: 7/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

"Nie ocali cię nikt" studia 20th Century Studios to trzymający w napięciu psychologiczny thriller sci-fi, którego bohaterką jest Brynn Adams, utalentowana młoda kobieta wykluczona przez mieszkańców swojego miasteczka. Samotna, ale pełna nadziei, znajduje pocieszenie w czterech ścianach domu, w którym dorastała. Pewnej nocy budzą ją dziwne hałasy, których źródłem są z całą pewnością pozaziemscy intruzi. Brynn walczy z obcymi bytami grożącymi jej przyszłości i zmuszającymi ją do zmierzenia się z przeszłością.



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger