"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Za drzwiami/Krew i kości Simon Cheshire

"Byłem zaślepiony gorącym pragnieniem dotarcia za wszelką cenę do prawdy. Teraz to widzę. Ale nie mogłem wiedzieć, ile ta prawda będzie mnie kosztować... A może mogłem?"

Narracja powieści sugerowałaby, że odpowiedni wiek do tej lektury to 12+.
Jednakże treści nie są odpowiednie - i tu jest pewien dysonans.
Dość krwawa, creepy i slasherowato - eksperymentalna historia, z dzieciakami w roli głównej.
Proste, często banalne i uroczo nielogiczne wątki akcji jakoś mi nie przeszkadzały, czytało się to szybko i z przyjemnością. Przypominało mi to oglądanie dobrego horroru klasy B.

Lektura zdecydowanie young adult.

Polecam.

MOJA OCENA: 6/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!


***

Muszę spisać wszystkie fakty, podejrzenia i domysły, które doprowadziły mnie do tego miejsca… Gdy ktoś przeczyta moje zapiski, wszystko zrozumie.

Nowi sąsiedzi Sama Huntera to najbardziej wpływowi ludzie w okolicy. Na pierwszy rzut oka wydają się idealni. Jednak Sam bardzo szybko nabiera podejrzeń, iż mury imponującej posiadłości Greenhillów skrywają niejeden sekret. Marzący o dziennikarskiej karierze chłopak postanawia dowiedzieć się, kim są naprawdę sąsiedzi i jakie mają tajemnice. Sieć kłamstw sięga jednak znacznie dalej, niż ktokolwiek przypuszczał.
Odkrycie horroru to jedno… Ucieczka przed nim to zupełnie coś innego.
Książka ukazała się poprzednio pod tytułem: 

Krew i kości

Sam Hunter przeprowadza się do nowego miasta i rozpoczyna naukę w nowej szkole, gdzie zaprzyjaźnia się z Liamem i Jo oraz poznaje wyjątkową dziewczynę – Emmę Greenhill. Już pierwszej nocy w nowym domu Sam słyszy dziwny krzyk dochodzący z domu obok. Okazuje się, że to dom rodziny Greenhillów oraz że nikt poza Samem nic nie słyszał. Dociekliwy nastolatek postanawia wraz z dwójką nowych przyjaciół przeprowadzić własne dochodzenie w tej sprawie i w tym celu włamują się do domu Greenhillów. Czy rodzina Emmy faktycznie skrywa jakąś tajemnicę? Czy Sam, Liam i Jo natrafią na jakiś mroczny sekret? I czy z domu rodziny Greenhill naprawdę dochodzą krzyki?





AUTOR




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger