"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Diablero F.G. Haghenbeck

Po dość chaotycznym początku zaczęła kiełkować ciekawość.
Jest klimat, jest luz, jest trochę zabawy.
To taki Egzorcysta "apgjedowany", z pogranicza urban style;)

Bardzo przyjemna lektura o opętaniach - pierwsza, przy której się nie bałam:) Choć są dość creepy momenciki.

Serial zamierzam obejrzeć (...) Już zerknęłam - serialu nie da się oglądać...


MOJA OCENA: 7/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!


***

Powieść, na podstawie której powstał serial Diablero


Demony, duchy, strzygi, diabły i upiory, wynocha, jazda, won, precz!!! Elvis Infante nadchodzi!
Diaboliczne połączenie thrillera i horroru z akcją toczącą się w niebywałym tempie. A wszystko to podszyte przewrotnym czarnym humorem!

Po dramatycznej śmierci brata były więzień Elvis Infante, weteran wojny w Afganistanie, błąka się po podejrzanych dzielnicach Los Angeles, pracując jako diablero: łowca demonów, upadłych aniołów i innych nadprzyrodzonych istot, którymi handluje się na czarnym rynku i organizuje z ich udziałem nielegalne walki. Jest doskonale świadomy, że prędzej czy później nadarzy mu się sprawa taka jak ta: mocno skomplikowana, z udziałem księdza o uwodzicielskim talencie, bezlitosnej zabójczyni, która wygląda jak gotycka lolitka, oraz potężnej międzynarodowej organizacji związanej z owym nielegalnym handlem.


EKRANIZACJA



TRAILER




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger