"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Odziedziczone zło Yrsa Sigurdardóttir

Ta powieść ostatecznie przekonała mnie, że fanką autorki nie zostanę.
Pomysł super. Przyznam, że metoda zabijania należy do jednych z najbardziej drastycznych, z jakimi się spotkałam do tej pory.
Ale.
To ględzenie przeplatane w środku dialogu doprowadza do szału i totalnie wybija z rytmu (mnie), Jedno zdanie dialogu, przykładowo pytanie - a potem 4 strony rozmyślań, po których następuje odpowiedź... To tak jak z reklamami TV między filmami.
To zabiło cały klimat powieści, pełnej patologii (nie napiszę, jakich, żeby nie spojlerować).
Kompletnie nie mój styl narracji, ale sądzę, że osobom bardziej cierpliwym historia się spodoba.

MOJA OCENA: 6/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!





***

Pod osłoną nocy we własnym domu, w bestialski sposób, zostaje zamordowana młoda kobieta. Jedynym świadkiem zbrodni jest siedmioletnia córka ofiary. Krótko po tym wydarzeniu zwyrodnialec ponownie odbiera komuś życie. Do pewnego radioamatora z Reykjaviku docierają z eteru zakodowane wiadomości, łączące go z obiema ofiarami, mimo, że ich nigdy nie znał. W tej doskonałej powieści kryminalnej, Yrsa Sigurðadóttir trzyma swoich czytelników w napięciu od pierwszej do ostatniej strony.

Cykl: Children's House (tom 1)








Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger