"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Opowiadania z dreszczykiem praca zbiorowa

Groza w wersji "baby"?
Bardzo chętnie:)

Pokaźny zbiorek opowiadań ociekających grozą dla młodszych dzieciaków, 
wywołujących gęsią skórkę, ze świetną okładką i rysunkami wewnętrznymi:)

W środku?

Zagadki prawie nie do rozwiązania, mrożące krew w żyłach, tajemnicze postacie nie z tego świata, a także zjawiska nie z tej ziemi.

I wszystko z morałem:)Dla młodszych dzieciaków to prawdziwa straszna gratka.
Mnie nie przestraszyła, ale ja za stara jestem na tego rodzaju lekturę:)

Spis treści

Joanna Olech - Anyżkowe bliźniaki


Grażyna Bąkiewicz - Spotkałam dzisiaj czarownicę
Grzegorz Kasdepke - Dlaczego płaczesz, wierzbo?
Olga Masiuk - Oskołek
Anna Onichmowska - Lornetka
Renata Piątkowska - Szafa
Grzegorz Gortat - Piętro, na którym wysiadł Bob
Kazimierz Szymeczko - Rekin Bezdroży
Barbara Kosmowska - Postrach doliny
Barbara Stenka - Pazury
Kalina Jerzykowska - Szeleściuch
Dorota Combrzyńska - Nogala - Tajemnicze poddasze
Paweł Beręsewicz - Bestia
Małgorzata Strękowska - Zaremba - Tajemnica mrocznego lasu
Marcin Brykczyński - To była środa

Seria: Polscy Pisarze Dzieciom

Polecam


MOJA OCENA: 6/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!


***

Lubicie się bać? Wyjaśniać niewyjaśnione, sprawdzać na własną rękę, mimo iż coś Wam mówi: „z tego będą tylko kłopoty…”?



Bohaterowie tych opowiadań uwielbiają dreszczyk emocji, dlatego niezmiennie pakują się w tarapaty. Nie zawsze udaje im się odkryć tajemnicę, ale na pewno – dowiadują się wiele o sobie: czy są cykorami i czy warto się było bać.

Ilustracje: Olga Reszelska





Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger