"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Wszyscy mówią na mnie Max Brenna Yovanoff

"Przyjaciele nigdy nie kłamią"

Bardzo dobrze czytało mi się tą króciutką opowieść o mojej ulubionej parze z serialu:) Billy, tu przedstawiony, jest o wiele bardziej przerażającym potworem, niż ten cały Demogorgon...

"Potwory nie istniały (...) Najbardziej podobną do potwora istotą, jaką znałam, był Billy."

Polecam, krótkie, ale klimatyczne. 

MOJA OCENA: 7/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!






***


Być może najlepsza powieść z uniwersum Stranger Things, jaka powstała!


Maxine „Max” Mayfield, mistrzymi Dig Duga i deskorolki, w Gimnazjum Hawkins czuje się obco. Dopiero przyjechała do miasta, jej nieliczni przyjaciele zostali w San Diego, a w Hawkins są z nią tylko nieco oderwana od rzeczywistości mama, nieprzyjazny ojczym oraz nieprzewidywalny i przez to groźny przyrodni starszy brat – Billy. Kiedy więc Dustin i Lucas proponują jej wspólne spędzanie czasu z ich paczką, waha się tylko trochę. I to mimo że Mike patrzy na nią nieprzyjaźnie i mówi coś o tym, że ich magiem była Nastka, a Will naprawdę przypomina zombiaczka zgodnie ze swoim szkolnym przezwiskiem. Max jednak nie ma pojęcia, w co się pakuje i w co będzie musiała uwierzyć…

Dowiedz się więcej o jednej z najciekawszych postaci 2. sezonu kultowego serialu Netflix Stranger Things i spojrzyj na innych bohaterów jej oczami. Ta świetnie napisana książka pozwoli ci się przenieść do świata ulubionego serialu i poznać jego kolejne tajemnice!

Cykl: Stranger Things (tom 3) 



AUTOR




Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger