"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Mój kumpel Jeremi Ewa Martynkien

"Ponad wszystko bałem się o naszą przyjaźń, bardzo nie chciałem, by coś się zmieniło, by coś, co mogłoby nas rozdzielić, stanęło nam na drodze. Jeremi był najfajniejszym kumplem na świecie i za żadne skarby nie chciałem go stracić."

Literatura dla prawdziwych mężczyzn :) 
Męska przyjaźń, której nawet miłość nie pokona.

Czwarta klasa, przyjaźń for ever, nowa dziewczyna w klasie i stary prześladowca.
A wszystko okraszone świetnymi rysunkami, które są atutem tej historii.

Może i nie ma tu magii, ale są wartości, którymi powinien się kierować każdy młody człowiek. 
Narracja prosta i przystępna.

Polecam:)

MOJA OCENA: 7/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!


***
Czwarta klasa to dla Oskara i jego przyjaciela Jeremiego zupełnie nowy rozdział w życiu. Trzeba zacząć wszystko od początku. No prawie wszystko, bo przecież to, co najważniejsze, czyli przyjaźń, zostaje. Przynajmniej tak się im obu wydaje. Pewnego dnia Oskar wpada w kłopoty i decyduje się ukryć to przed Jeremim. To jego wielki SEKRET. Gdzie kończy się tajemnica i zaczyna kłamstwo? Czy dobrze jest nie mówić prawdy bliskim, zwłaszcza gdy jest się samemu w niebezpieczeństwie? „Mój kumpel Jeremi” to ciepła, pełna humoru opowieść o tym, co w bliskich relacjach jest najważniejsze. Nie tylko dla chłopców.


AUTOR


ILUSTRACJE



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger