"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Odezwij się - Magdalena Zimniak

Dużę, tłustę i soczystę 8, głównie za narrację jednej z najcudowniejszych dziewczynek, jakie zdarzyło mi się czytać! Cała historia jest na 7, ale kiedy zaczynała "opowiadać" ona - po prostu przepadałam!
Opowieść przerażająca, wciągająca, wzruszająca i bardzo realistyczna!

Polecam!

Moja ocena: 8/10

" - Czasami mam myśli, złe, takie, których nie chcę, ale nie potrafię nad nimi panować. Na przykład brzmią mi w uszach ohydne słowa albo męczą obrazy związane z seksem. Staram się nie oglądać takich filmów, nie czytać takich książek, ale czasem, przez przypadek, coś zobaczę, usłyszę i później to mnie prześladuje. I nie mogę się tego pozbyć.I wykonuję jakieś durne rytuały, od których robi mi się niedobrze. Następuję na linie łączące płytki chodnikowe czy liczę okrążenia pokoju. Ma być ich dokładnie sto dwadzieścia pięć.
- Myjesz ubikację - wyrwało się Joannie.
(...)
- Tak, to też. Ale z tego nie chcę rezygnować, bo przecież jest możliwe, że ktoś mógłby się czymś zarazić. Ale już nie zawsze chodzę po liniach i często nie liczę okrążeń. Jest lepiej. Jest dużo lepiej, mamusiu.

(...)

Zaginięcie dwójki dzieci spada na z pozoru idealne małżeństwo Mielczarków jak grom z jasnego nieba. Ucieczka? Rodzice są pewni, że porwanie. Policja natomiast sugeruje, że Ada, od lat zmagająca się z nerwicą natręctw, mogła zrealizować „fantazje” i skrzywdzić brata. 

W nowym thrillerze psychologicznym autorka „Białych róż dla Matyldy” serwuje czytelnikom potężny ładunek emocjonalny i zaskakujące zwroty akcji. Trudno oderwać się od tej historii. A potem trudno o niej zapomnieć.


EBOOK DOSTĘPNY NA LEGIMI







Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger