"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Esencja zła Amelia Misiak

Nie oceniam, bo nie doczytałam.
Pomysł dobry fantastyczny, połączony lekko z mystery. Bardzo dużo się dzieje. Narracja zamieszania.
Ale...
Miałam wrażenie, że napisała to 17-letnia bardzo zdolna, ale bardzo grzeczna narracyjnie autorka. Wszystko jest takie... no właśnie - grzeczne. I wyłożone kawa na ławę. Każda emocja wytłumaczona. I każda reakcja. A nie powinny być tłumaczone:) Totalnie nie mój typ przekazu.

Polecam miłośnikom serii Outliersi. I choć ta seria bardzo mi się podobała, to tu jednak miałam wrażenie, że czytam bajkę dla starszych dzieci;)

Gdybym miała oceniać - pomysł na 8, reszta dużo niżej.

MOJA OCENA: -



PRZECZYTAJ FRAGMENT!

TU


***
Z czym zazwyczaj kojarzy się dzieciństwo? Sielanka, beztroska, brak zmartwień… A jeśli któregoś dnia okazałoby się, że nie jesteś zwyczajnym dzieckiem? Że musisz zostawić wszystko to, co tak dobrze znasz, i spróbować zmierzyć się z siłami, które wydają się niemożliwe do pokonania?



Lila wraz ze swoimi rodzicami i towarzyszami rusza na spotkanie samej Istoty Zła, podporządkowującej sobie całe rzesze kobiet, które nie cofną się nawet przed tym, by poświęcić własne dziecko. Tajemnicza sekta, a może dobrze zorganizowana grupa przestępcza? Czy mała dziewczynka ma jakiekolwiek szanse w starciu z ogromną machiną zła?










Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger