"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

NA ZIEMI film/In the Earth2021

Skusił mnie super plakat i jest on jedynym "super" w tym projekcie.

Zupełnie nie przemówił do mnie ten obraz, jak dla mnie: sztuczny, gra aktorów woła o pomstę do nieba, chaotyczny... Może w sumie na tym miał polegać jego artyzm, ale jak dla mnie - na przewijanie w sumie...

Może ktoś doceni całość, ale ja nie. 

W założeniu to horror science fantasy z 2021 roku, napisany i wyreżyserowany przez Bena Wheatleya . W koprodukcji amerykańsko-brytyjskiej występują Joel Fry , Reece Shearsmith , Hayley Squires , Ellora Torchia , John Hollingworth i Mark Monero.

Śmiertelny wirus spustoszył świat, a ludzie starają się opracować lekarstwo i  znaleźć sposoby na życie pomimo wirusa. Martin Lowery jest naukowcem wysłanym do kontrolowanej przez rząd placówki znajdującej się w niezwykle żyznym lesie, aby pomóc w badaniach i eksperymentach swojej byłej koleżanki i byłej kochanki Olivii Wendle, dotyczących stosowania mikoryzy w celu zwiększenia wydajności upraw. Od przewodniczki parku, Almy, dowiaduje się o lokalnej legendzie o Parnagu Feggu, duchu lasu. 

Martin i Alma rozpoczynają dwudniową wędrówkę w kierunku miejsca Olivii.

MOJA OCENA: 4/10

ZOBACZ TRAILER!

TU

***

Podczas gdy świat szuka lekarstwa na niszczycielskiego wirusa, naukowiec i zwiadowca parku wybierają się w głąb lasu.

INFO



Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger