"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Gdybyś tylko wiedziała Hannah Beckerman

"... kiedy po południu wróci ze szkoły, materia, z jakiej utkana jest jej rodzina, zmieni się nieodwracalnie, a wydarzenia z tego poranka przez następne trzydzieści lat będą odtwarzały się w jej umyśle jak zacinająca się płyta."

Tym razem nieznajomość tematyki książki (zazwyczaj nie czytam opisów) zemściła się na mnie.
Nie znoszę takiej tematyki: życiowej, smutnej, dołującej.
A tu tak było.
Dodatkowo wkurzający był fakt, że autorka tak prowadziła opowieść, że nie mogłam jej mimo wszystko odłożyć, bo chciałam się dowiedzieć, o co tu chodzi.
A zanim się to wyjaśniło, byłam już po połowie historii.

Wolę czytać moje kategorie gatunkowe jednak.

Teraz mam doła co najmniej na tydzień... mam nauczkę.

MOJA OCENA: 7/10


PRZECZYTAJ FRAGMENT!


***

Tajemnica sprzed lat, która niszczy rodzinę. Czy prawda zawsze jest jednak najlepszym rozwiązaniem?


Wzruszająca opowieść o rodzinie i sile wybaczenia. Niezwykle emocjonująca, ze wstrząsającym zwrotem akcji. Idealna dla wielbicielek Jojo Moyes i Jodi Picoult.
Rodzina Audrey się rozpadła. Jej dwie dorosłe córki, Jess i Lily, są ze sobą skłócone, a nastoletnie wnuczki nawet się nie znają. Sekret sprzed trzydziestu lat - to jedyne, co nadal ich łączy.
Kiedy napięcie sięga zenitu, decyzja, którą przed laty podjęła jedna z sióstr, teraz może wyjść na jaw. Czy pomimo skrywanej tajemnicy i trwającej wiele lat niezgody pojednanie jest możliwe? I za jaką cenę?

„Melancholijna, urocza, doskonała w pokazywaniu sekretów, jakie chowamy przed bliskimi, nawet tymi, których kochamy. Uwielbiam tę książkę, choć nieraz doprowadzała mnie do łez” – Jojo Moyes.

„Piękna opowieść, napisana z niezwykłym wyczuciem, o kruchości, ale i sile rodzinnych powiązań” – Ruth Jones, walijska aktorka i pisarka.
„Bardzo ważna i głęboko poruszająca powieść” – Marian Keyes, irlandzka powieściopisarka.
„Niezwykle wzruszająca. Nie mogłam się oderwać” – Ruth Hogan







Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger