"A DZIŚ ŻEM SE CZYTŁA/LUKŁA..."

CZYTAJ ZA DARMO!

Statystyki

SZUKAŁKA

Zaułki dobrej nadziei Adam Podlewski

Jedna z piękniejszych i klimatycznych okładek.

Szkoda...
Taka piękna właśnie, obiecująca okładka. A w środku?
Zacytuję tytuł jednego z rozdziałów: "Z Początku, Nie Wiemy, Gdzie."

I tak właśnie jest z tą opowieścią, która w rezultacie okazuje się kryminałem z dużą dawką surrealizmu, osadzonego w przyszłości, co jest na tyle mylące, że wszystko czyta się tak, jakby akcja osadzona była w czasach teraźniejszych co najmniej.

Co mi się bardzo podobało?
Dialogi i soczysty sarkazm autora, który niestety został pogrzebany słowotokiem, często kompletnie niezrozumiałym i rozpraszającym

Historia z mega potencjałem, uśmiałam się nie raz, ale bardziej zmęczyłam. Za ten potencjał - 5.

MOJA OCENA: 5/10


***
Doktor Grzegorz Trzmiel, skromny wykładowca historii informatyki Uniwersytetu Warszawskiego, niespodziewanie zostaje śledczym z ramienia uczelni. Jak się szybko okaże, przeciwności takie jak sztuczna inteligencja, zabijająca leniwych wykładowców, wzorowany na peerelowskim osiedlu park rozrywki oraz knująca zemstę szalona wdowa należą do typowych wyzwań stawianych przez Warszawę stróżom prawa. Stolica przyszłości domaga się swojego detektywa, nawet jeśli sam kandydat tego losu chce uniknąć.






Autor: Sabina Bauman - klik zdjęcie
Copyright © 2014 Mniej niż 0 - Mini Recenzje , Blogger